петак, 24. фебруар 2017.

Crna narukvica i mindjuše - Tutorijal u slikama

Crna narukvica i mindjuše
Evo mene opet sa novim postom. Nekoliko dana me nije bilo, malo sam radila, a malo sam i tražila inspiraciju za novi članak koji sam vrlo brzo i dobila u inboxu na mom facebook profilu u vidu moje slike i uz pitanje „Jel još uvek imaš ovaj komplet?“ i tako se rodila ideja, da baš ovaj komplet koji vidite na slici (slika gore) bude moj prvi tutorijal, jer onaj sa „slike u inboxu“ je već odavno pronašao svog vlasnika.

Repromaterijal za nakit
Za ovaj komplet od materijala mi je bilo potrebno nekoliko crnih biserčića (ja sam koristila crno, a vi možete koje boje želite da kombinujete ako odlučite da napravite ovaj komplet), nekoliko crnih i providnih čeških kristala, srebrni mali biserčići, metalne komponente sa crnim cirkončićima sa strane, posrebrene metalne komponente, dve iglice sa kapicom, dve udice za mindjuše i silikonski lastiš u crnoj boji.

Alat za nakit
Od alata sam ovaj put koristila klješta koja seku, takozvane sekačice, okrugla klješta koja prave omčice, male makaze za precizno sečenje i krojački metar (ja sam ga pozajmila od bake).




Makaze, lastiš i silikonski lastiš




Pa da počnemo...

Prvo sam uradila narukvicu i pošto je ovo narukvica po narudžbini, znala sam obim ruke, trebala mi je narukvica od oko 15-16 cm i baš zato sam uzela metar. Na slici možete videti da sam isekla oko 36 cm silikonskog lastiša, uvek treba da se iseče više da biste što lakše na kraju napravili čvor.



Nizanje perli

Sad počnite da nižete velike i male bisere, češke kristale i sve ostalo što ste pripremili za vašu novu narukvicu, na silikonski lastiš koji ste predhodno pripremili, pustite mašti na volju, ne sledite neke šeme jer vaša mašta može da uradi svašta. J
Vrlo VAŽNO u pravljenju narukvica na silikonski lastiš je da napravite oko 18 cm dužinu narukvice (3 slika levo) da biste dobili dužinu od 15-16 cm kad zavežete čvor i uzmete narukvicu na ruku. Ja vam postavljam slike (slike levo) kako sam ja to uradila i krajnji ishod (slika dole).

Crna narukvica
Nizanje perli na iglici

Kad je narukvica gotova, odmah počinjemo i mindjuše da radimo. Uzimamo iglice sa kapicom i počinjemo da nižemo perle (perle će biti moja skraćenica za materijal koji budem koristila, da ne bih nabrojala stalno šta koristim i da se ne bih ponavljala) kako želimo a opet da ima smisao i da ide uz narukvicu i bude komplet. Vrlo je VAŽNO da iglicu prvo okrenete na jednu stranu sa okruglim klještima za pravljenje omčica, pa da je posle uvrnete na drugu stranu da biste napravili pravilnu omčicu (slika desno). 
Posle isecite sa klještima sekačicama i stavite udicu i jednu minđušu ste završili (slike dole).

Završena mindjuša

Isto uradite i drugu mindjušu i voilaaa... Završili ste svoj divan novi komplet.

Broj bisera, čeških kristala i ostalog materijala zavisi od obima vaše ruke i koliko želite da vam mindjuše budu dugačke. Preporučujem vam, kako sam već rekla da pustite mašti na volju i da napravite nešto što će imati vaš lični pečat. Menjajte boje, igrajte se i napravite nešto svojim rukama. Osećaj je divan kad uradite nešto sami, svojim rukama, verujte mi...

Nadam se da vam se dopao ovaj tutorijal i da sam uspela da vam zagolicam maštu da i sami krenete na putovanje u svet kreacije i umetnosti stvaranja. A ja idem da stvorim nešto novo. Umetnost i ručni radovi su moj svet. Do sledećeg čitanja vam želim divne i sunčane dane obojene bojama predstojećeg proleća.
Narukvica i mindjuše
"The creation of beaty is art."

2 коментара:

  1. Such elegant and gorgeous set! Very well done. Thanks for the sweet comment
    Hugs Alessandra

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you very much for your compliment, it`s means to me a lot, because it comes from someone who is so creative like you. :)
      Hugs,
      Monika

      Избриши